اسلام راهی به سوی خدا

نشر اسلام کار آسانی نیست در این کار به ما کمک کنید

اسلام راهی به سوی خدا

نشر اسلام کار آسانی نیست در این کار به ما کمک کنید

اسلام راهی به سوی خدا

برای نشر اسلام همین کار از دستم بر می آید ...

بایگانی

امروزه سیطره یهودیان بر شبکه های ماهواره ای به جایی رسیده است که هر چه آنها بخواهند و اراده کنند به گوش مردم می رسد و هر نوع تخریبی بخواهند در این محور انجام می دهند. روانشناسی پر قدرتی که پشت برنامه های ماهواره ای هست در این محور بسیار کمک می کنند.


یزد رسا؛ احمد کریمی در پایگاه اطلاع رسانی  یزد آوا نوشت: امروزه سیطره یهودیان بر شبکه های ماهواره ای به جایی رسیده است که هر چه آنها بخواهند و اراده کنند به گوش مردم می رسد و هر نوع تخریبی بخواهند در این محور انجام می دهند. روانشناسی پر قدرتی که پشت برنامه های ماهواره ای هست در این محور بسیار کمک می کنند. به اعترافی که در پروتکل شماره 9 شده است توجه کنید؟

توجه به خصوصیات و خلق و خوی مردمی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند، اهمیت بسیار به سزایی در اجرا و پیاده کردن برنامه هایمان دارد.حرفشان نیز این است، تا زمانی که افراد بشر طبق الگو و انگاره های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند، نمی توانیم برنامه هایمان را در این جوامع مطابق نظر خود پیاده کنیم.

 

ماهواره محور تغییر خلق و خوی مردم جهان

در برنامه های شبکه های ماهواره ای، در محور های مختلف تخریب ارزش های انسانی و بیشتر اسلامی در دستور کار قرار دارد...

به عنوان مثال چند نمونه ذکر می کنیم تا گوشه ای از این حقایق برایتان قابل درک باشد.

اخبار:

همیشه این شایعه با قوت و قدرت در جامعه رشد داده می شود که در ایران دروغ گویی حرف اول را می زند، همه دروغ می گویند مخصوصا مسئولین و بزرگان جمهوری اسلامی ایران. پس با تقویت این فکر اشتباه که مسلمین در کشور خودشان فقط به هم دروغ می گویند،‌ در مردم یک نوع احساس نیاز به شنیدن و فهمیدن اخبار خودشان را القا می کنند.

وقتی مردم در هجوم بازی های رسانه ای صهیونیزم و در مسیر موج شستشوی مغزی آنها قرار گرفتند، دیگر هر حرف و خبری که آنها می گویند درست به نظر می آید.

اصولاً آنقدر در این محور پیچیده عمل می کنند، که برای مثال اگر شما دنبال خبرها را بگیرید به این نتیجه می رسید که آنها درست می گویند !!! یعنی اصولا بیشتر خبر ها در اصل درست و حقیقت هستند. اما در شیوه گفتن و نوع چیدمان خبرها دست قدرتمند روانشناسان آنها به شدت در کار است تا همان نتیجه ای که می خواهند، مردم از خبر ها بگیرید. در این مسیر نیز از بهترین مجریان که هم از لحاظ صدا هم از لحاظ تیپ و قیافه در بهترین شرایط جذب بیشتر مخاطب هستند استفاده می شود...

به عنوان مثال گوشه کوچکی از یک بازی رسانه ای زیرکانه را ذکر می کنیم:

خبر اول:

رهبر ایران در سخنرانی خود در مورد اسلام ناب محمدی، این دین را عامل نجات انسان امروز از هر انحراف و بدبختی عنوان می کنند. (خبری درست از یک اتفاق حقیقی در ایران)

خبر دوم و بلافاصله بعد از خبر اول:

تلاش سفیران صلح سازمان ملل برای دیدار با موسوی و کروبی که سال هاست تحت مراقبت شدید هستند،‌ بی نتیجه ماند...

در دو خبر ذکر شده که هر کدام از این خبر ها کاملا صحیح است چند اتفاق برای خواننده می افتد.

همیشه انسان، هر چه را می بیند و یا می شنود در ضمیر ناخودآگاهش تحلیل می کند(حتی اگر خودش نخواهد). در این دو خبر بدون اینکه شما را به کاری وادار کند، همان نتیجه را نصیب ذهن شما می کند که خودشان می خواهند. شما به هر حال حرف های رهبر انقلاب را که درباره آزادی و اسلام که پیام آور صلح است، کنار خبر حصر و زندانی و جواب رد دادن به پیام آوران صلح!!! می گذارید و نتیجه می گیرید در ایران دروغ گفته می شود. یا اسلام دین دروغ گویی است و یا بزرگان ایرانی دم از اسلام می زنند و خود عمل نمی کنند...

در حالی که هیچ گاه نمی آید بگوید این حصر و زندانی و ممانعت از بازدید، برای چه کسانی بوده است؟ برای کسانی که چند ماه کشور را تا پرتگاه سقوط کشاندند و چیزی نمانده بود که موجب جنگ داخلی و یا دادن کشور به دست بیگانگان و دشمنان همیشگی ما شوند. چیزی که در مصر نمونه اش اتفاق افتاد یا سفیران صلح را معرفی نمی کند، همان ها که به اسم صلح و دم زدن حقوق بشر، بشر را به نابودی کشانده اند و از هر فرصتی برای تخریب نظام ایران اسلامی استفاده می کنند.

البته کنار همه چیدمان‌های هوشیارانه و زیرکانه، کار به خبرهای دروغی که گاه و بی‌گاه میان اخبار بازتاب داده می‌شود نداریم. مثلاً غنی کردن یک خبر کوچک از زندان کهریزک، به یک چالش بزرگ خبری که همه اینها از یک ذره شروع و تا بینهایت دروغ ادامه یافت و مشتریان رسانه‌های صهیونیستی که به راحتی در دام این اخبار افتادند...

 

 

چیدمان خبر ها و نحوه گفتن آنها همیشه جوری هست که بیننده نمی تواند به غیر از تله ای که برایش ساخته اند تا در آن گرفتار شود،‌ به راه دیگری برود. این واقعیت بعد از تحقیق در نحوه عمل کردن شبکه مهمی چون "بی‌بی‌سی‌فارسی" کاملا مشهود بوده است، حتی نحوه ادای کلمات توسط مجریان این برنامه با نوعی ارائه زیرکانه و هدفمند همراه بوه است.

محور دیگری که در برنامه های ماهواره ای روی آن بسیار مانور داده می شود، طنز است. که هر چه پیش می رویم روی این مسئله بیشتر کار می کنند. طنز کابردی ترین موضوعی است که این روزها می شود از آن استفاده کرد چون:

  • جذب بسیار زیادی در بین مخاطبین دارد.
  • نفوذ آن در ذهن ها بارها بیشتر از اخبار و فیلم های جدی است.
  • روی آن حساسیتی ایجاد نمی شود.
  • کاریکاتوری کردن و مبالغه و مبهم نشان دادن واقعیت ها در آن قابل قبول است و کسی ایراد نمی گیرد.
  • مخاطبین خود را از بین کودکان تا سالمندان جذب می کند و هیچ محدودتی ندارد. کما اینکه روی همه آنها اثر خودش را می گذارد. هرچه کم سن و سالتر تخریب آن بیشتر است. (حس کنید کودکان، نوجوانان و جوانانی که درک صحیحی از مسائل سیاسی و بین المللی ندارند و بی هیچ مقدمه ای بزرگترین شبهات را در قالبی گول زننده دریافت می کنند و کسی نیست که در این محور به آنها راه و چاه را نشان بدهد)

اصلی ترین محور این روزهای طنز در برنامه های ماهواره ای به سخره گرفتن مسئولین جمهوری اسلامی ایران و نقد مضحکانه مدیریت آنها می باشد. اصولا مشتریان این برنامه ها بعد از مدت کوتاهی نسبت به همه تلاش هایی که در کشور صورت می گیرد، بدبین و ناراحت هستند. این برنامه ها بهترین محرک در نارضایتی مردم از سیاست های داخلی هستند.

در کنار این نقد ها متاسفانه بیشتر نقد بر تصمیماتی که بر محور قرآن و دین گرفته می شود به سخره گرفته می شود. در همان اتفاقی که سوای از بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین می افتد، به انحراف کشاندن فکرها نسبت به اسلام و احکام آن نیز پی ریزی می شود....

به عنوان مثال به یکی از این نوع تمسخر ها توجه کنید:

یکی از بزرگان نظام در جایی گفته بود که این بی حجابی ها و فساد ها عامل عذاب خداست، سیل ها و خشک سالی ها نمونه ای از این عذاب است...

این جمله کاملا از دید قرآن درست و از سنت های الهی است که گناه موجب فرود عذاب در این قالب ها می شود. اما تا اینجا درست است که کسی با فکری الهی آن را تحلیل کند نه اینکه این حرف را کسانی بگویند که به اسلام و قرآن ذره ای اعتقاد ندارند. همین موجب شد که سیلی از تمسخر و استهزاء در قالب های شعر و برنامه طنز بر علیه ایران اسلامی طغیان کند. نتیجه این برنامه را روی ذهن کودکان و نوجوانان و جوانان ما حدس بزنید، آیا غیر از جدا شدن آنها از اصل دین چیزی هست؟  شیوع بسیاری از فساد های دیگر نیز در جامعه نتیجه مسخره کردن قرآن است:

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْتَرِ‌ی لَهْوَ الْحَدِیثِ لِیُضِلَّ عَن سَبِیلِ اللَّـهِ بِغَیْرِ‌ عِلْمٍ وَیَتَّخِذَهَا هُزُوًا ۚ أُولَـٰئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ (لقمان/6)

وبعضی از مردم سخنان بیهوده را می‌خرند تا مردم را از روی نادانی، از راه خدا گمراه سازند وآیات الهی را به استهزا گیرند؛ برای آنان عذابی خوارکننده است!

محور بعدی که فیلم های ماهواره ای بیشترین تخریب را در آن انجام می دهند، فیلم ها و سریال های جذاب خانوادگی است. باید باور کنیم که دیدن حتی اولین قسمت این فیلم ها مخاطب را تا انتها همراه خود می کشاند و اجازه گرفتنِ نتیجه ای غیر از دیدن فیلم را به او نمی دهد. این واقعیتی است که باید پذیرفت. فیلم هایی که در این محور ساخته شده اند با انتخاب تیم های روانشناس و جامعه شناس به نمایش در آمده اند و با اینکه بدترین دوبله ها را داشته اند بیشترین مشتری را جذب کرده اند...

در این میان موفقترین شبکه ها را شاید بتوان "فارسی وان" عنوان کرد. شبکه ای که توسط "مرداک" یهودی استرالیایی تبار، که معروف به غول رسانه ای جهان نیز هست، با هزینه ای بالغ بر 33 میلیون دلار راه اندازی شد. آیا می توان به این فکر کرد که این یهودی ضد اسلام که بزرگترین تولید کننده انجیل در اروپا و بزرگترین تولید مجلات سکس در انگلیس به دست اوست، می خواهد مردم ما به واسطه این شبکه فارسی سرگرم شوند،‌ یا هدف دیگری را دنبال می کند؟

فارسی وان از آن شبکه هایی است که به زودی قدرت تخریب خود را نشان داد، شبکه ای که هدفش فقط یک چیز بود و آن هم از هم پاشیدن کانون گرم خانواده های ایرانی.

نقطه قوت ایرانی های مسلمان خانواده است که راه را بر تعرض هر چه بیشتر غربی ها و از هم پاشیدن جامعه مسلمان ما بسته است و این شبکه هدف اصلیش به هم زدن این کانون گرم و منسجم و قدرتمند است.

فیلم هایی که در این شبکه به نمایش در می آیند روی چند موضوع زوم کرده اند. رابطه زناشویی،‌ رابطه والدین و فرزندان، سکولاریزه کردن اخلاق جامعه ایرانی و جدا کردن محور دین از زندگی شخصی و خصوصی‌ و اجتماعی آنها، به این معنی که یک دختر می تواند امام حسین (ع) را دوست بدارد و دوست پسر هم داشته باشد، یا پسری می تواند دختری را دوست داشته باشد همان طور که حضرت زهرا(س) را نیز می تواند دوست داشته باشد. این تضاد ها در زندگی غربی حل شده است و هدف آنها در ایران نیز همین است...

نمونه ای از تخریب این شبکه ها مدتی قبل در آمار طلاق هایی که در ایران و یکی از شهرهای بزرگ اتفاق افتاد، نمود پیدا کرد...

اصولا نتیجه ای که می توان از این نوع ارائه برنامه در شبکه های ماهواره ای گرفت، همان القاء سبک زندگی سکولاریزه شده غربی بر مردمی است که به سبک اسلامی زندگی می کنند. البته در این هم به مراتب بسیار موفق عمل کرده اند. تضاد هایی که گاهی در میان خانواده های ایرانی، بین نسل قدیم و جدید پیش می آید، بسیار از این موضوع سر چشمه می گیرد.

این ها که گفته شد قطرات کوچکی از دریای دشمنی صهیونیزم بود علیه همه ارزش های انسانی و اسلامی. کما اینکه بسیاری از شبکه ها نیز بر علیه اسلام کار نمی کنند اما خودشان طبق روال برنامه های خود، سبک زندگی غربی حیوانی را گسترش می دهند.

ماهواره به دید بسیاری از آنها که در خانه موجود دارند، یک نوع پیشرفت و به روز بودن است. در حالی که این پیشرفت به سمت راهی است که انتهایش چیزی جز نابودی کانون خانواده ها و از دست رفتن روابط انسانی و اسلامی نمی شود.

اسلام همیشه در بسیاری از خود آیات به پیروی نکردن از خطوات شیطان دستور می دهد. در محور ماهواره خطوات شیطان به راحتی دیده می شود.

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ ۚ وَمَن یَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ فَإِنَّهُ یَأْمُرُ‌ بِالْفَحْشَاءِ وَالْمُنکَرِ‌ ۚ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّـهِ عَلَیْکُمْ وَرَ‌حْمَتُهُ مَا زَکَىٰ مِنکُم مِّنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَـٰکِنَّ اللَّـهَ یُزَکِّی مَن یَشَاءُ ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (نور/21)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! ازگام های شیطان پیروی نکنید! هرکس پیرو شیطان شود (گمراهش می‌سازد، زیرا) او جز به فحشا ومنکرفرما نمی‌دهد! واگرفضل ورحمت الهی برشما نبود، هرگز احدی ازشما پاک نمی‌شد؛ ولی خداوند هرکه را بخواهد تزکیه می‌کند، وخداشنوا وداناست!

در این محور اولین گام در راه خواست شیطان، قدم برداشتن برای خرید ماهواره است. این خریدن برعکس آنچه خریداران ماهواره فکر می کنند، که می توانند بخرند و از شبکه های مخرب آن استفاده نکنند کاری بس ناممکن است. در این گام های شیطان سخت ترین کار رفتن و خریدن و نصب کردن ماهواره است که تقریبا 95 درصد این راه را رفته اند و سپس 5 درصد می ماند که همانا یک شبکه این طرف و آن طرف زدن انگار زیاد سختی ندارد.

اسلام چه می خواهد، ماهوراه چه می سازد؟

  • اسلام کانون خانواده را محترم می شمارد.
  • اسلام احترام متقابل والدین و فرزندان را می خواهد.
  • اسلام حقوق واقعی زنان را ارائه کرده است و از همه به خصوص خود زن خواسته است به این حقوق احترام بگذارد.
  • اسلام خواسته است نسل بشر پاک بماند و حد و مرزهایی مشخص کرده است که می خواهد آنها رعایت شود. تولید نسل را فقط از طریق قانونی آن می پسندد.
  • اسلام شهوت رانی را در جامعه منکوب می کند و می خواهد این رابطه فقط بین همسران باشد.
  • اسلام آزادی غربی را مغایر با فطرت پاک بشر می داند و آن را نفی می کند.
  • اسلام جامعه را با قانون اسلامی می خواهد.
  • اسلام آرامش روانی را با محوریت خداوند بزرگ برای همه می خواهد.
  • اسلام دروغ، ریا، شهوت رانی، شراب خواری، خشونت علیه زنان، خود آزادری، دیگر آزاری و ... و ... را نفی می کند و برای همه زندگی بشر برنامه دارد...

ماهواره چه می‌سازد؟

اما ماهواره چه می سازد، جز خلاف هر آنچه در اسلام ارزش است. اصولا بیشترین درصد برنامه های ماهواره ای حتی اگر کاری هم به تخریب اسلام نداشته باشند، باز هم برای نسل انسان و فطرت او مشکل ساز هستند.

ماهواره در حکم همان دوست بد است اما با یک اختلاف بزرگ، و آن هم اینکه این دوست بد هیچ جایی برای مخالفت با خود برای انسان نمی گذارد. بلکه حتی بدتر از این هم، با جلوه گری های فوق العاده دروغ و انحراف را در قالب های بسیار دلربا  زیبا به شما ارائه می کند، حتی اگر مخالف برنامه هایش هم باشید جز دیدن و شنیدن راهی برایتان نمی گذارد.

ماهواره دوستی هست که اگر با او تنها شوی محال است روی شهوت انگیز خود را به شما نشان ندهد. این یک تفکر احساسی است که فردی می گوید شبکه های مخرب آن را قفل می کنم و نمی بینم، جنس کنجکاو انسان و وسوسه های قدرتمند شیطان هیچ راهی برای فرد نمی گذارد الا اینکه به سوی این شبکه ها نیز می کشاند. یکبار دیدن این شبکه ها همان و سقوط هم همان...

بزرگترین تخریب ماهواره روی جوانان و نوجوانان است. این نسل به مراتب زودتر تحت تاثیر برنامه های پیچیده ماهواره قرار می گیرند. کم کم این برنامه ها موجب تقابل این نسل ها با دین می شود. کما اینکه انسان هایی که در سنین بالاتر هستند به شدت تحت تاثیر ماهواره قرار گرفته اند.

بهترین راه مقابله با ماهواره هوشیار کردن مردم نسبت به تخریب های آن است. باید کاری کرد کسانی که هنوز به سمت آن نرفته اند، برای خرید آن تلاشی نکنند و آنها که دارند را نسبت به معضلاتش روشن و هوشیار کرد تا از شرش خلاص شوند...

صهیونیزم جهانی، و دست قدرتمند کثیف یهود منحرف از خدا، برنامه‌اش تسخیر ذهن‌ها و فکرها و روح‌هاست و بعد از آن سودای حکومت بر زمین را دارد، از آیات و روایات نتیجه می‌گیریم که هیچ وقت به این اهداف نمی‌رسد اما یادمان باشد، در مسیری که یهود پیش گرفته، اگر چه نتیجه‌ای برایش ندارد، اما در این مسیر قربانیان زیادی را به جهنم می‌فرستد...

امید که در جبهه خدای بزرگ، بر علیه این جبهه شیطانی، تجهیز عقلی و روحی شویم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خرید جم کلش اف کلنز